sobota 18. července 2009

O sociálních sítích

Přišli jsme na Facebook, Twitter, máme kanál na Youtube - kam dál? Nasnadě je MySpace, ale přijde mi jen na osobní profily - neviděl jsem, že by stránky tam měly svou komunitu. A také tam asi moc phneťáků nebude.

Rozhodně bych chtěl na DevianArt, jenže mám jen mlhavé tušení, jak to tam funguje. Já sám jsem totiž grafický barbar a plně jsem vždy spoléhal na grafiky - obdivuji lidi, co dokáží k sobě sladit barvy... Chystáme nábor ilustrátorů a grafiků nejen pro nový layout phnetu. Je to výzva, protože kdo vyhraje, bude mít své "Design by" na stránce s pětitisícovou denní návštěvností. A rád bych právě na DevianArt zveřejnil tuto výzvu - ví někdo jak?

Stejně tak je samostatná kapitola, jak soustředit Harry Potter komunitu na Flickru. Dělá s ním někdo? Je možné tam založit skupinu a sdružovat lidi, kteří dělají obrázky ze světa HP? Flick je úžasný - nikde jsem nenašle tolik neuvěřitelných fotek, jako právě tam:)

Kdysi jsme také uvažovali o vlastním chatu na xchat.cz, fóru na lide.cz apod. To vše ale chce lidi.

Nějaké nápady? Kam by ještě PotterHarry.net a český Harry Potter mohl a měl proniknout?

Žádné komentáře:

Okomentovat